Well Done -,-




HELLo , hai BEACH ,
seronok kau malukan aku kan ? heyy, sume orang tak suke kau weh ! bile tue sikit je, mule a pikir yg kau berhak atas segalenye kan ? INGAT orang lain takde kepale ? sume nak ikot pale HOT kau je a ? kau tuh sape ? mulie sangat ? aku tak pernah nak carik gado or carik pasal ngan sesape . tapi bile kau
yg start , like waterpark kan ? kau feymes amos ea wey ? aku tanye kawan aku sendri tak kenal kau. senior , senior jugak, takde perasaan ke ? human being ? no i dont think so ;P
hishh, aku harap ni yg last time aku woofwoof kan orang ,* oppps, am i woof-ing ? duhh

jangan sampai aku bagi pandangan maut kat kau for reasons . tu je yg aku boleh buat ? aku buat lebih lebih mulela gedikgedik nak bagi tau ituini . GROW UP lah . <-- WHATEVER .
ingat wey, kau tu nak pekse . aku pon nak pekse k. jangan carik pasal .tapitak de la maksodnye, bile tak pekse je boleh carik pasal en. 1 malaysia untuk semua :D




Enjoying your reading. And thanks for read it

No comments:

Post a Comment