Bangang =='


heyy people , help me lorhh :(
fb saya kene hack . hmmm , ape bole buat ?
act bukan kene hack punn . cite nye berbunyi begini .
aku on9 ptg tdi , tgk noti . hazim ade bgi 1 vid untuk tuka nme . 
so , tgk la vid tuhh , ikt cre2 die bagai -__-
then , die ade suro tuka pass tau ? aku pun tuka jelaa rite . hmm
then , step 4 aku takdpt buat . so aku ignore kann .
tpi pass ttp la dah tuka kann ? then , pegi berbuka . heheh . dah kenyang ~~~~
pastuh on9 blek , cube bukak fb ni takbole . dah login gune pass bru dahh .
geramm je rase rite ? dah buat mcm mcm tak bole jugakk .
malang je nasib kan ? bukan salah hazim . takde kene mengene :)
saba la Hanna ye ? aku takde fb la nampaknye ? haishhh -.-
nnt nnt kite buat . kalau tak buat , mcm mne nak tahu perkembangan 
hazama ngn dayana kann ? hehe , pentingg tuhhhh <3
tpi hanna ttp melara :(

Enjoying your reading. And thanks for read it

No comments:

Post a Comment