25.9.2011
kat surau taman aku buat jamuan hari raya . waa , maju dah surau kat sni yee --' mama pakse pegi , dgn perasaan bercampur aduk , pegi je la , sambil texting . haha , teruknyeeee >.< dah abis smbhyg isyak , mule la makan2 . Hanna tunggu mama berbual dulu , lamenyeeeee , perut dh laparr niyyy >< okay , pas tuh makan2 la enn? haha . dah abis makan , aku nmpk azri kite tuhh <3 uwaa , shoo shuwittt ^^ dgn kwn die --' dh abis mkn minum segala bagai , smbg texting . tetibe azri ngn kwn die tuh jln kt blkg den , ckp 'texting ngn spe tuh?' . dgn muke tak omeyy pusing blkg tgk spe . haha . aku senyumm terkejut jee >< die pon senyum , atoootooo :> tetibe sorang makcik ni , suruh la amik2 gmbr , kwn mama cepat2 sebut nama hanna . k saba Hanna :> dgn slumber gi kt azri ngn geng2 die , amik gambauu . weeeeeeeeeee ^^ . okay , funn la jugakk even bile blk umh , masih lapaa -.-

26.7.2011
kat sekolah , nurse gigi panggil ikt name . slps adilah , damia . then aku , pas tuh pikaa . tpi nme aku ngn damia takde . mcm selamat je aku? hahaha . shera pegi lamee gilee :( bile dila ngn shera msk kelas , tgk tudung sklh dieorg ade darah . aku tanye la kenapa en , dieorg kate sbb waktu tgh bersihkn gigi , darah terpancut sini sana , bende yg pusing pusing uh kene bibir . pfft --' nurse gigi ke? bkn berukk? blk rmh , terus mengadu kt mama even bkn aku yg kene . mama kate nurse tuh bodoh , tak pandaii #fakta . mama , Hanna rindu papa :(

- iera ngn aku dh baik ngn dahlya . dahlya , thanks bgi gula hantu . hahahahaaa :D
- baru excited nak gi klinik untuk dos ke2 , tpi kene bln 10 sbb kls aku waktu dos2 kene lmbt --'
- waiting for 1 oktober ^^ its my dayyyyyyyyyyyyy !!!!!!!! :D

Enjoying your reading. And thanks for read it

No comments:

Post a Comment